چگونه به یک مرد پیشنهاد ازدواج بدهیم

http://bayanbox.ir/view/7910065565239163479/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D8%AF%D9%87%DB%8C%D9%85.jpg

4 نکته ای که باید در زمان پیشنهاد ازدواج به مرد در نظر بگیرید.

1- نکته اول: هیچ گاه برای ازدواج به طرف مقابل فشار نیاورید. اصرار بیش از حد و عجله شما، جایگاه شما را در پیش چشم او پایین می‌آورد.

حتی بعد از ازدواج با به وجود آمدن یک مشکل و گله و شکایت از سوی شما به راحتی می گوید: «خودت خواستی. من که اصراری به این ازدواج نداشتم.»

2- نکته دوم: به جای اینکه مدام از او بخواهید به خواستگاری تان بیاید، بفهمید به چه دلیل آمادگی ازدواج را ندارد.

می‌توانید در این مورد با هم صحبت کنید و دلایلی که باعث عدم آمادگی او برای ازدواج می شوند را دریابید. شاید شما بتوانید به او در برطرف کردن‌شان کمک کنید و شاید این دلایل به شما برای صبر بیشتر انگیزه دهند.

چگونه به یک مرد پیشنهاد ازدواج دهیم ؟ فرض کنید پسر مورد علاقه تان به اتمام نرسیدن تحصیل، رفتن به خدمت سربازی یا مسائل مالی را دلیلی بر عدم آمادگی اش برای ازدواج عنوان می کند.

شما باید با توجه به این مواردی که می گویم تصمیم بگیرید که آیا انتظار فایده ای دارد یا نه؟

چند سال دارید؟ آیا صبر کردن باعث می شود سن مناسب ازدواج را از دست بدهید؟

خواستگارانی خوب دارید یا نه؟ گاهی شما موارد مناسب زیادی را به خاطر پسر رد می کنید و بعد از چند سال می بیند که پسر به تعهدش که همان ازدواج با شما بوده عمل نمی کند و خیلی راحت قول و قرارهایش را به هم می زند. در اینجاست که شما افسوس سالهای برباد رفته و فرصت های طلایی که از دست دادید را می خورید.

چه مدت زمان از شما می خواهد که صبر کنید. آیا زمان زیادی است یا نه؟

مجموع این پاسخ ها به تصمیم گیری شما کمک می کند.

3- نکته سوم: اگر پسر از شما مهلتی برای رسیدن به خواسته هایش خواست و قرار بر این شد که بعد از تحقق برنامه‌هایش به خواستگاری‌تان بیاید، چاره‌ای جز انتظار ندارید.

فقط سعی کنید با همفکری هم، پیش‌نیازهای رسیدن به این اهداف را مشخص کرده و مهلتی مشخص را تعیین کنید. در این مدت بهتر است میزان تلاش او برای تحقق وعده‌هایش را زیر ذره‌بین بگذارید.

4- نکته چهارم: اگر بعد از مهلت تعیین شده باز هم بهانه ‌تراشی کرد و و دلایلی را مطرح کرد که از نظر شما و اطرافیان‌تان قابل ‌قبول نبودند، بدانید که شما در حال ازدست دادن فرصت خود برای ازدواج هستید و بیهوده به این ارتباط دل بسته‌اید.

خیلی از دختر خانم ها می پرسند: ازدواج با دوست پسر درست است؟

اگر 4 نکته بالا را در هنگام ازدواج با طرف مقابل در نظر بگیرید می توانید تا حد زیادی جلوی اشتباهات خود را در امر مهمی همچون ازدواج بگیرید.

به طور مثال اگر طرف مقابل مدام به شما وعده می دهد که آخر این ماه به خواستگاریت می آیم اما هر بار با بهانه ای آن را به ماه بعد موکول می کند باید در انتخاب خود تجدیدنظر کنید. زیرا شما که نمی خواهید جوانی و عمر زیبای خود را به پای مردی که ارزش و احترام برای شما قائل نیست تلف کنید. 

پیشنهاد ازدواج زن به مرد

چگونه به یک مرد پیشنهاد ازدواج دهیم ؟ شما دختر خانم عزیز که وارد یک ارتباط شدید و قصدتون ازدواج کردن هست چه باید بکنید و چه اصول و نکاتی را باید رعایت کنید که این رابطه شما به ازدواج ختم شود ؟

متاسفانه خیلی از این ارتباط ها بدون نتیجه می ماند و فقط وقت و احساسات یک دختر آسیب می بیند

پس بهتر هست مثل هر کاری دیگری در این راه هم سعی کنید آموزش ببینید تا هم عشق واقعی را تجربه کنید و هم بتوانید به خواسته خود یعنی ازدواج برسید.